Jouw succesverhaal

Er zijn genoeg bedrijven met een duidelijke boodschap. Een goed verhaal. Die precies weten waarom ze doen wat ze doen en wat ze anders maakt dan de concurrenten. Bedrijven die prachtige succesverhalen hebben, inspirerende vooruitgang boeken en producten afleveren waar ze trots op kunnen zijn. Toch lukt het veel van die bedrijven niet om dat verhaal succesvol door te vertalen naar online. Het ontbreekt ze aan kennis om die verhalen om te zetten naar goede content. Vaak is er gewoon geen online strategie. Ze zitten op een platform dat niet past bij de doelgroep. Af en toe geven ze flink veel geld uit aan een mooie aftermovie die eigenlijk alleen interessant is voor de mensen die daar aanwezig bij waren. En last but not least… ze denken niet vanuit de doelgroep. Die bedrijven creëren content zodat ze het kunnen afvinken van een lijstje. “Want, social media dat moet je tegenwoordig ook doen!”. Vaak is er genoeg budget aanwezig, maar ontbreekt het aan een plan. Zonde natuurlijk en ook totaal onnodig.

Herken je dit? Wil je meer halen uit jouw online aanwezigheid? Wacht dan niet langer. Maak een afspraak voor een kop koffie. Dan gaan we samen jouw verhaal vertellen.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy